Programari: 0770 958 858

Pedodonție - stomatologie pediatrică

Copilul tău are o problemă cu dinții? Poți veni la noi să o rezolvăm!

Avem un cabinet special destinat copiilor, o sală de așteptare pentru copii și mai ales o echipă bine pregătită și prietenoasă care să îl trateze.

Când să faci o programare pentru copilul tău?

Chiar dacă nu are probleme, e bine să îți aduci copilul la un consult cât mai devreme(2-4 ani), pentru a verifica starea dinților și a se familiariza cu locul. Așa posibilele afecțiuni vor fi depistate foarte devreme și tratamentul va fi mai ușor și mai rapid.

E obligatoriu însă, să faci o programare atunci când vezi puncte negre pe dinți, când apare sensibilitate sau durere, când apar probleme în erupția dinților sau oridecâteori ceva nu ți se pare normal.

Este necesar să intervenim când apar probleme pe dinții de lapte?

DA! Tratamentul afecțiunilor dinților temporari este important și obligatoriu. Netratarea dinților de lapte poate duce la complicații precum infecții(abcese) și chiar afectarea dintelui permanent. De asemenea, este importantă urmărirea procesului de înlocuire a dinților și intervenția acolo unde este nevoie.

Ce tratamente se fac la copii?

Tratamentele realizate la copii pot consta în simple periaje profesionale, fluorizări, sigilări (total neinvazive și nedureroase) sau în tratamente mai complexe: obturații (plombe), tratamente endodontice (scos de nerv) sau chiar extracții.

Ce trebuie să faci înainte de vizita copilului la stomatolog?

Este bine ca părinții să pregătească de acasă copilul, explicându-i ce se întâmplă în cabinet și făcând apel la colaborarea acestuia cu medicul. Consultația și tratamentul vor decurge mult mai bine atunci când prima întâlnire cu stomatologul nu e în caz de urgență.

La noi, dentiștii sunt prietenii copiilor!